De nieuwe versie van MyCall+ is online. Ze is bedoeld voor zowel bedrijven en hun bestuurders, die hun plannen via ITSME kunnen volgen en goedkeuren, als voor accountantskantoren, die over een volledig tool beschikken om alle benodigde informatie te centraliseren
—————————————————————————————————————————————————————————————————
Wat MyCall+ nu al mogelijk maakt
Voor accountants en dossierbeheerders
Met deze nieuwe omgeving kan de accountant of dossierbeheerder nu:
- Alle belangrijke informatie over de Call+-plannen van zijn klanten in één oogopslag raadplegen.
- De voortgang van elk plan in real time volgen.
- Gegevens die nodig zijn voor boekingen eenvoudig sorteren en terugvinden.
- Een overzicht zien van alle reeds opgestarte plannen, inclusief halve plannen, de maandelijkse deadlines en het totaal overzicht van de activiteiten van het kantoor.
- Toegang krijgen tot zijn eigen plan, indien hij er een heeft opgestart, dat voor andere leden van het accountantskantoor onzichtbaar blijft.
- De Fiduciaire Call+-ruimte gebruiken, een echte toolbox met:
. de simulator,
. de bestelfiches,
. presentaties,
. alle commerciële en fiscale documentatie,
. de samenstelling van de plannen.
Voor bestuurders
Voor een bestuurder maakt MyCall+ het al mogelijk om:
- Zijn plan te raadplegen,
- De waarde van elk plan te volgen, die wekelijks wordt bijgewerkt,
- Akkoord te geven voor het afwikkelen van het plan aan het einde van de blokkerings- periode,
- Beslissen om zijn opties te behouden indien gewenst.
—————————————————————————————————————————————————————————————————
Eenvoudige en veilige toegang
1. Ga naar my.callplus.be
2. Log in met ITSME
3. Raadpleeg uw eigen plannen en die van uw klanten die door het accountantskantoor worden gevolgd.
Alle medewerkers van het kantoor kunnen inloggen, evenals alle bestuurders die een Call+ hebben afgesloten, op voorwaarde dat hun rijksregisternummer is doorgegeven.
—————————————————————————————————————————————————————————————————
En morgen?
Vandaag gebeurt de afwikkeling van de plannen al via MyCall+. Het platform is bedoeld om de unieke beheerruimte te worden: alle handtekeningen, goedkeuringen en zelfs het versturen van klantensimulaties zullen geïntegreerd zijn, met ITSME-authenticatie als garantie voor betrouwbaarheid.
—————————————————————————————————————————————————————————————————
Aarzel niet om toegang aan te vragen en uw feedback met ons te delen. Uw opmerkingen helpen ons bij de toekomstige ontwikkelingen van MyCall+